vineri, 15 august 2008

Flash-uri

M-am trezit oribil de greu azi dimineata, urasc soneria telefonului, urasc starea de somn care oricum nu trece intreaga zi, urasc oboseala si toate lucrurile facute pe fuga. In fine, pana la urma m-am trezit, si dupa "efectuarea" intregului ritual matinal am iesit in canicula deja existenta la ora 8. A new fucking working day, iar gandul ca mai aveam in fata 8 ore de strivit bucile pe un scaun rigid de birou( la propriu si la figurat) nu ma lasa sa ma bucur ca e vineri DIN NOU!
In drumul spre metrou am simtit un iz de....ardei copti. Mi s-a parut ciudat ca intre blocurile si praful incins sa existe un asemenea miros care numai in curtea bunicilor mei putea fi. Se stie ca oamenii asociaza mirosurile cu persoane si evenimente. Insa de data asta mi s-a parut tare ciudat pentru ca desi faceam o asemenea asociere, mi se parea ca nu se potriveste absolut deloc.
Probabil in perioada asta am o pronuntata stare de nostalgie pentru ca mi-e dor de liniste, mi-e dor de momente frumoase, ingenue si inocente, am ajuns sa imi doresc cu disperare cateva zile in care sa nu mai aud telefon, trafic, tipete, zgomot de taste, claxoane, imprimante, nici macar muzica.
Vreau....linistea de acasa, mirosul de ardei copti de acolo, de pamant ud, de struguri copti, de bors (da, bors autentic, moldovenesc cu legume multe si leustean mult). Brusc stiu ca am avut si o revelatie : mirosul asta e specific....sfarsitului verii...cum?? Cand naiba a....trecut??15 august? Inca 2 saptamani pana in septembrie? Fantastic!
Am mai spus-o si cu alte ocazii : cum se poate sa ajungem sa traim pentru week-end-uri, zile de salar si concedii? Totul se calculeaza in functie de acesti 3 factori, aceste.....semafoare ale existentei noastre!Absurd!
Si in rest? Ce ne ramane?
Poate sunt o dezorganizata si o haotica si nu stiu eu cum sa imi impart existenta intre lucruri placute, neplacute, utile, obligatorii sau aleatorii. Constat ca le fac fata celor obligatorii si le fur pe cele placute. De obicei cele neplacute vin la pachet cu cele obligatorii, iar cele utile se pot combina si ele cu una din variantele amintite.
Poate cel mai rau ma doare faptul ca ...nu mai avem timp sa iubim. Cred ca va e e clar deja ca detin o mare frustrare :dependenta si in acelasi timp foamea de iubire. Nu am gasit reteta curativa...cine o detine rog sa mi-o imprumute...

Niciun comentariu: