sâmbătă, 9 august 2008

De condamnat

Mie imi place sa fumez. Mda. In plina epoca a campaniei anti-fumat, intre veteranii care eram ( si care este), am ramas singura care se incapataneaza. Capetele speriate au cazut rand pe rand, una cate una, prada temerilor (foarte bine intemeiate , de altfel) . Prietenele mele s-au lasat de fumat.
Eu fumez. E sambata seara, mori de cald, ventilatorul imi bate prietenos in ceafa. Beau Pepsi cu gheata si fumez. Ce poate fi mai vicios de atat? A! Astept sa se faca ora exacta cand se da chemarea si ma duc la el sa ne facem de cap. Ca sa fie viciul complet. Si ghici ce-o sa mai facem? Ha, Ha! O sa fumam! Ba poate a mai ramas prin frigider si un strop de vin rosu, de ce nu? Doar e sambata, o zi care nu poate fi asa minunata ca vinerea, dar merge. Sa va mai spun si de cafeaua cu lapte de maine dimineata? Ce farmec ar mai avea fara tigara?
Fumez cand am depresii ( si am , slava domnului), fumez in pauzele furate de la servici, fumez cand ajung acasa, fumez cand ma intalnesc cu prietenii nefumatori, fumez cand sarbatoresc ceva ( se gaseste intotdeauna un pretext).
Cum urasc discutiile despre job, la fel urasc discutiile despre boli si urasc si mai mult emisiunile si articolele despre o viata sanatoasa. Lasa-ma..... stiu prea bine cum stau lucrurile. Oricum daca prind pensia o sa o dau pe toata pe medicamenteeeee medicamenteeeeee. Macar acu` cat mai pot sa fiu plina de vicii sa nu care cumva sa imi para rau ca nu le-am avut. Don`t feel sorry when you feel pleasure. ( orice viciu un deliciu personal, noah?)
Sa va spun ceva : daca imi mai dati o viata, promit sa ma las de fumat, promit sa mananc natural ( imi fac eu gradina mea proprie si ud rosii, varza si spanac), promit sa fac sport si daca nu fac sa ma plimb seara prin aerul poluat al Bucurestiului ( e in trend), promit sa citesc 2 carti pe luna, promit sa renunt la cosmetice si sa ma dau pe fata cu ou si castraveti, promit sa beau apa plata (dar caut nu la PET, ca cica e cancerigen, si nici in pungi de plastic n-am s-o car, ca cica si alea contin nustiuce) promit sa imi calculez timpul in asa fel incat sa pot sa le fac pe toate astea pe banda rulanta si sa ma trezesc la 80 de ani ca nu mai mor si sunt o povara.

Niciun comentariu: